Sungguh Tak Ku Sangka

Assalamualaikum warga-warga ternak sekelian. Semoga kalian diberkati ALlah swt hendaknya.


Sambil saya membuat editing beberapa keping poster baru untuk produk keluaran Niche Strategy Marketing, mata mulalah mengantuk. Apa lagi, menjadi satu kebiasaan, setelah mata merasa kepenatan, maka jari jemari ini mulalah meraba-raba kebod tanpa diketahui huruf apakah yang ditekan. Entah macamana, semasa cuba mencari sesuatu menggunakan google search box, terkeluar pulak Video yang dibawah ini.


Hampir tak terperasan pulak bahwa inlah antara video yang pernah saya keluarkan sewaktu saya terlantar sakit di atas katil selama tujuh bulan sehingga seawal tahun 2008 yang lalu. Asalnya gambar/video clips yang dihantar kepada saya oleh seorang sahabat (dah lupa dari mana sumbernya). Formatnya amat pelik, kerana ianya bukan melalui video kemera shooting yang biasa-biasa.



Oleh kerana tidak banyak kerja yang mampu saya lakukan, maka saya godek sana dan godek sini mecari kaedah untuk saya publishkan di dalam blog saya ketika itu dan semoga semua orang dapat menontonnya. Alhamdulillah, setelah pelbagai usaha dibuat dan gagal, maka saya menyuruh isteri saya untuk dapatkan cd atau video converter di IOI Mall. Dan hasilnya ialah di bawah.

Terkejut juga apabila saya melihat begitu banyak komen yang dibuat dan saya sangat seronok melihat pertambahan pelayar (viewer).

Saksikanlah gambar/You Tube di bawah:




0 comments:

Post a Comment