Model Baru Sepintas Lalu


Assalamualaikum teman-teman penternakan unggas sekelian. Lama sungguh saya meninggalkan blog saya ini untuk menyajikan cerita-cerita baru. Berita baru banyak sekali. Semangat untuk berblogging pun syukur Alhamdulillah masih tinggi. Cumanya, keterbatasan waktu sahaja yang menyebabkan blog ini sepi dari berita.

Mutakhir ini, syukur saya tak terhingga dengan begitu banyak sekali pertanyaan yang positif yang membawa kepada pesanan yang sah. Samada yang berdeposit mahupun pesanan rasmi kerajaan. Maklumlah syarikatnya kecik sungguh operasinya. Pesanannya tidaklah sebesar mana. Tapi, Alhamadulillah setakat ini masih lagi bertenaga walaupun sedikit kelewatan berlaku bagi sesetengah pesanan.

Ini disebabkan antara lainnya ialah kerana penambah-baikan yang menjurus kepada pertambahan masa, kos dan tenaga.

Saya tidak berkesempatan untuk berceloteh panjang. Sekadar ingin memaparkan beberapa keping gambar dari sudut yang berbeza. InysaAllah, katalong akan menyusul kemudiah setelah bekalan pesanan dibereskan.
(Kalau diikutkan,tidak bisa dibereskan, kerana ianya sentiasa ada).

Kesemua konsep ini akan diguna-pakai kepada semua model inkubator keluaran kami pada masa akan datang:

  1. Ketebalan adalah 19mm
  2. Menggunakan kepingan "MICA" luar dan dalam.
  3. Menggunakan "Block Board/Log Board"
  4. Menggunakan Mentol Lampu sepenuhnya sebagai elemen pemanas!
  5. Dilengkapi dengan tapak yang tanpa karat
  6. Dilengkapi dengan control panel model baru
  7. Dilengkapi dengan thermo-hygrometer
  8. Kemasan yang amat menarik
  9. Sistem kalis air yang dipertingkatkan
  10. Ketirisan haba yang amat-amat minima





5 comments:

junaidi a.k.a hachiroku77 said...

aku ingat kan ..peti sejuk tadi .. hehehe... gurau jer tuan... ganah tuan ler ning... amber tumpang bangga... bila nak bagi ker amber try sutir... hehehhee

Bedin Jusoh said...

Haha geng!...Amber gini je lah...adalah sikit pembaharuan tu. Terhegeh2 jugak. MUng nok sutir ke dua utir ker, kena balik kampung, macam2 ada...

OSMAN NOOR said...

Tahniah menarik dan mantop.. berapa harga jual

OSMAN NOOR said...

Tahniah menarik dan mantop.. berapa harga jual

OSMAN NOOR said...

Tahniah menarik dan mantop.. berapa harga jual

Post a Comment