Heater Baru Untuk Penetas/Pengeram

Seperti dijanjikan, saya paparkan heater terbaru yang akan saya gunakan di dalam semua jenis pengeram dan penetas telor keluaran saya, bermula dengan unit yang pertama keluaran ini adalah kepunyaan En. RAZIB dari Johor. En. Razib telah menempah sejak dari awal minggu lepas dan sekarang ini dalam proses penyiapan.

Sesiapa yang berminat, boleh berhubungan dengan saya kerana heater ini dibuat khusus untuk dipadankan dengan kipas yang betul-betul sama saiz.

Heater ini berkapasiti 1000 Watt, 230VAC dan amat sesuai untuk jenis "circulated air incubator/hatcher" dengan kipas berkelajuan tinggi. Ini merupakan heater yang ditempah khusus untuk kesemua model MI-103E/D/B.(Nota : tidak sesuai untuk "static/still air incubator"). Dengan menggunakan "heater coils", maka pengeram telor/penetas keluaran kami menghampiri kepada ciri-ciri penetas telor SPORTMAN yang sebenar hampir keseluruhannya.

Sebelum ini, kesemua pengeram telor keluaran saya menggunakan heater berkapasiti 700W dan kebanyakannya menggunakan "bread toaster". Dengan penemuan baru ini, ianya akan memprtingkatkan lagi kualiti pengeram telor automatik keluaran kami.




1 comments:

Anonymous said...

bang..camne saye nk beli heater ni
017-9290092

Post a Comment