My New Egg Turner

Pengunjung-pengunjung yang saya hormati sekelian!

Pada posting yang terakhir beberapa hari yang lepas, saya ada tunjukkan beberapa keping gambar berkaitan dengan "egg turner" yang saya akan pasarkan tidak beberapa lama lagi. namun sebahagian dari gambar yang ditunjukkan adalah sekadar hiasan sahaja terutamanya motor yang digunakan.


Sebenarnya, motor seperti yang dipamerkan sebelum daripada ini bukanlah motor sebenar yang akan digunakan untuk tujuan projek atau produk ini. Di sini saya perturunkan gambar yang menunjukkan dengan jelas perbezaan dari segi saiz dan struktur binaan. Ianya lebih ampuh dan nampak tegap dan semestinya lebih kuat dan tahan berbanding dengan apa yang terpapar sebelum dari pada ini.

Ianya memang disengajakan untuk tidak dipasang pada mana-mana bahagian inkubator. Sekarang ini dalam proses ujian "endurance"





4 comments:

junaidi a.k.a hachiroku77 said...

mahal jugak motor ni...
mesti produck ni nanti pun leh tahan gak harga nya

Bedin Jusoh said...

Hahaha....mahal tak mahal la...tuan...tapi boleh lah tahanggg....

Tapi untuk mung, aku bagi spesil punya rega. Rega orang kampung.... Berapa butir mung nok...

Bila2 free...calling2, aku tunjukkan benda tu...

suhaime said...

excellent bang...teruskan usaha all the best..

jainalhasim said...

slamulykum!sya jai dri sabah k.k sya mjnat sngat ngan incubato dh banyak kli buat x mnjadi jadi sampy aku oder termotat kat kl,bs cn xdah yng 40 darja,hahaha...malum lah kurang ilmu,ni lagi ha tu egg turner awak tu saya rasa nak juga milikinya,klau awak jual kt sana tu brape?hrap xla mhal sngat.

Post a Comment